ZWROTY I REKLAMACJE

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania towaru bez podawania powodu zwrotu składając stosowne oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu zamówionego towaru. Taką możliwość gwarantuje Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). 
W celu dokonania reklamacji należy odesłać reklamowany produkt na adres siedziby firmy wraz z dokumentem sprzedaży oraz opisem przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest stan zwróconych produktów. Zwroty akceptowane będą gdy są kompletne, w stanie nie naruszonym, oryginalnie zapakowane.
Zwrot pieniężny odbywa się tylko drogą przelewu bankowego. Nie wysyłamy przekazów ani pobrań.
Nie odbieramy pobrań !!! 
Sklep przy zwrotach nie zwraca kosztów przesyłki pierwotnej, a więc kwota zwrócona nie obejmuje kosztów przesyłek Jeśli Klient pragnie wymienić towar na inny to płaci za przesyłkę odesłanego towaru oraz za przesyłkę nowego towaru. 
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Zwroty i reklamacje należy odsyłać na adres : 

F.H.NIRS

ul. Zagony 27A

54-614 Wrocław